zaterdag 1 april 2017

0-1

Ik had jullie beloofd naast de lichtpuntjes ook de dipjes met jullie te delen, alle hoekjes en hobbeltjes die dit parcours toch ook nog vaak met zich meebrengt. Hoewel ik reeds een aantal grote beslissingen heb gemaakt, alsook stappen heb gezet, is de terugslag daarvan juist harder dan ooit. Zo ook vandaag...

Heerlijke dag buiten, maar ik zit om 11u06 in pyjama onder de lakens dit bericht te schrijven, hopend dat het gevecht geleidelijk aan zachter zal worden. Op sommige momenten voel ik me zo sterk, maar op andere kan ik het niet opbrengen, dan ben ik zo moe, zo op. Waarom? Laat me toch gewoon gaan...

Geen al te hoopgevende boodschap vandaag, ik weet het, maar eerlijkheidshalve wilde ik dit met jullie delen, zodat het niet lijkt alsof dit alles van een leien dakje loopt. Want voor zij die het nog niet geloofden: dat is niet zo! We gooien niet gewoon op een bepaald moment ons leven om en beslissen nu gelukkiger te worden dan we ooit waren, daartussen zit een hele lange weg, met heel wat zwarte gaten, en wellicht nog meer tranen. Toch wil ik daarbij meegeven dat 'na regen zonneschijn komt'. Vandaag een slechte dag, morgen misschien een fantastische. Maar voor nu blijf ik toch nog even onder de lakens, schuilend met mijn berg tijdschriften.

Fijn weekend aan allen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen